sobota, stycznia 09, 2016

TANIE I DOBRE KOSMETYKI!

Witam! W dzisiejszym poście, chciałabym zapoznać Was z kilkoma kosmetykami, które kuszą swoją ceną, i są świetną jakością! Myślę, że każdą dziewczynę interesuje żeby cena była fajna, a przy tym jakość była bardzo dobra, by kosmetyczka była zapełniona, a przy tym portfel nie chudł! 


1. L'oreal Paris, Color Riche Le Sourcil, kredka do brwi 302 Golden Brown.
Kredka do brwi, najwspanialsza jaką miałam! Testowałam już paru kredek, cieni do brwi, ale jak na razie nie dorównuje jej nic! Ładnie podkreśla brwi, można nią ładnie je wycieniować. Akurat ona hitem cenowym niestety nie jest...Normalnie w sklepie kosztuje ok. 40zł. Ja miałam te szczęście i kupiłam ją na promocji w Hebe za ok. 20zł. Z tego co patrzyłam, w internecie można kupić ją trochę taniej. Dostępna jest wersja odcieni dla blondynek i brunetek. Gorąco polecam! Poniżej wrzucam zdjęcie tej kredki (niestety nie swojej, bo już całkowicie ją zużyłam...taka była dobra!)

2.  Podkład Maybelline, SuperStay Better Skin
Kolejny świetny produkt! Pierwszą i najważniejszą dla mnie rzeczą jest to, że idealnie dopasowuje się do mojej cery! Ma bardzo dobrą konsystencje, dobrze wyrównuje koloryt, krycie ma bardzo dobre i nie zostawia plam i smug. Jest bardzo lekki i wchłania się w skórę. Po nałożeniu mamy efekt 'upudrowania'. Podkład kupiłam w Rossmanie za 30zł. Również bardzo polecam! 

3. Cienie do powiek Wibo, Quattro eyeshadow
Co tu dużo mówić, Wibo firma, którą bardzo lubię i ma kosmetyki w kuszącej cenie. Są to cienie, które mają 4 fajnie dopasowane kolory, dzięki czemu możemy ładnie z wycieniować oczy. Jak widać poniżej, dość czasu ich już używam. Wielkim plusem jest to, że mam 4 kolory, których używam w jednym miejscu.  Jedynym minusem jest to, że cienie są "brokatowe", czego przy ciemnym cieniach za bardzo nie lubię, jasne kolory- okej. Z tego co pamiętam kupiłam je w Hebe w granicach 15/20zł. Również są godne polecenia.

4. Czerwona pomadka do ust Wibo, Lips To Kiss- odcień nr. 4
Jeden z moich największych ulubieńców, a głównie wakacyjnych! Świetna, czerwona pomadka, która co najważniejsze jest strasznie, ale to strasznie trwała, nawet po kąpieli zawsze zostawała na ustach. Kupiłam ją w Hebe, za 10zł! Tak, za 10zł, totalny hit jak na taką cenę po prostu rewelacja!



                                                               Tak wygląda na ustach;

5. Kredki do ust Lovely- "Perfect line" 
Kolejne produkty, które są naprawdę świetne, i bardzo trwała. Również mój hit wakacyjny. Kupiłam w Hebe za 10zł za sztukę. Pierwsza od prawej- kredka czerwona; odcień nr. 3. Druga; tutaj trudno powiedzieć mi jaki to kolor, jasny śliwkowy? Niestety odcienia tej kredki nie podam, zdarła mi się nalepka z numerkiem, ale z tego co pamiętam był ro raczej nr. 4.

6. Pomadka do ust Moor- Shimmer Slap LIPSTICK 
Fajna, delikatna pomadka do ust. Nie jest, aż tak trwała jak pozostałe, które opisywałam, ale bardzo ładnie podkreśla usta. Również kupiłam w Hebe za 10zł.

7. Tusz do rzęs Rimmel London, Extra Super Lash 
Najważniejszy jak dla mnie kosmetyk, tusz do rzęs! Co do tuszów jestem bardzo wybredna, jeden jest mokry i skleja, drugi odznacza się na powiece. Według mnie, ten należy do tych 'suchych'. Nie zostawia nic na powiece. Nie skleja rzęs! Co jest bardzo ważne. Ładnie rozczesuje rzęsy. Idealnie nadaje się do lekkiego, naturalnego makijażu np. do szkoły. Natomiast, jeżeli chodzi o mocniejszy makijaż? Myślę, że tu sprawdził by się trochę gorzej, ponieważ nie wydłuża i nie pogrubia rzęs jakoś bardzo dobrze. Polecam go jak najbardziej jak już wspominałam do lekkiego makijażu, albo do 'codziennego użytkowania'. Kupiłam go w Hebe, był w komplecie z pudrem, który opiszę poniżej za ok 28zł. Myślę, że jakość w tym przypadku dobrze równa się z ceną.

8. Puder Rimmel London, Stay Matte; odcień 001
Jak już wspominałam wyżej, puder kupiłam w zestawie z tuszem. Puder nie należy do 'barwiących', jest tak naprawdę przezroczysty. Jeżeli mamy fluid, lub po prostu cerę, która się świeci, w tej roli ten puder będzie idealny! Dobrze 'łączy' się ze skórą.Bardzo dobrze matuje i daje naturalny efekt. Również jest godny polecenia!

1 komentarz:

  1. Hmm pomadki mnie zaciekawiły. Bardzo ładne i nie za drogie. Super! :D
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń